Informacja ulotna jak ulotka
Druk ulotek zazwyczaj zamawiany jest w dużych nakładach, ponieważ materiały są tanie, ma być ich dużo i zazwyczaj mają krótki termin przydatności. Ulotki najczęściej kojarzymy z ofertami produktowymi, głównie promocjami. W natłoku ulotek reklamowych chcemy, aby to właśnie nasza była najciekawsza i najbardziej angażująca. Co można zrobić, aby podnieść skuteczność naszej ulotki?
Zasada wzajemnych korzyści
Wszystko zaczyna się na etapie koncepcyjnym. Nie sposób stworzyć dobrego materiału reklamowego, nie odpowiadając sobie na podstawowe pytania. Co chcę powiedzieć, komu i w jaki sposób? Kiedy mamy jasno określony cel, można przejść do fazy projektu. Ulotka powinna realizować wszystkie założenia identyfikacji wizualnej działalności czy firmy. Obok tego dobór treści też nie może być przypadkowy. Branża gastronomiczna często wykorzystuje ulotki jako rodzaj menu albo informacji o aktualnych promocjach. Krótki czas, w którym klient może skorzystać z promocji, radykalnie zwiększa szansę na to, że zdecyduje się odwiedzić nasz lokal. Jeżeli nasza ulotka będzie zawierała np. dziesięć procent zniżki na usługę mycia samochodu, również zwiększa szansę na doprowadzenia klienta do naszej myjni. Krótko mówiąc: dobrze, jeżeli ulotka oferuje coś w zamian. Klient musi mieć poczucie, że mając naszą ulotkę w ręce, coś zyskuję. My jako twórcy reklamy możemy być zadowoleni z dobrze przemyślanych działań marketingowych.
Druk ulotek dla twojego biznesu
Ponieważ ulotki mają charakter czasowy, często będziemy składać zamówienia w drukarni na ich wydruk. Aby zaoszczędzić swój czas i zapewnić sobie dobrą jakość, warto od razu nawiązać współpracę z drukarniami internetowymi. Dzięki temu zlecenia możemy wysyłać o każdej porze. Mamy gwarancję szybkiej realizacji i jakości wykonania. Drukarnie zawsze patrzą przychylnym okiem na wszelkie formy długoterminowej współpracy. Działa tutaj zasada wspólnych korzyści. Drukarnia zyskuje stały dopływ zamówień, dzięki czemu może zaoferować lepszą cenę dla klienta. Klient natomiast nie musi za każdym szukać oszczędności u konkurencji i martwić się o jakość usług. Kiedy prowadzimy restaurację albo inną formę małego biznesu druk ulotek będzie dla nas skutecznym rozwiązaniem. Ale nie musimy ograniczać się tylko do tej formy. Dzięki stałej współpracy z drukarnią internetową możemy zapewnić sobie pełen wachlarz gadżetów reklamowych i zaprezentować swoją firmę w pełnej krasie.