Koperty z nadrukiem!

Zamów koperty z własnym nadrukiem.

Już od 10 sztuk!

sprawdź!

Przyspieszamy!

Od teraz najczęściej zamawiane produkty drukujemy szybciej!

Zmniejszamy nakłady

Teraz ulotki, wizytówki, plakaty i papier firmowy także w niskich nakładach!

Tniemy ceny!

Obniżyliśmy ceny najczęściej zamawianych wydruków.

Roll-up'y i X-bannery

Nowe produkty w ofercie!

sprawdź!

Zamawiaj wydruki nie ruszając się z biura!

Złóż zamówienia online!

DOSTAWA GRATIS!

Wszystkie produkty dostarczamy bez dodatkowych kosztów
na terenie całego kraju!

Pomoc

najczęściej zadawane pytania

Czy mogę towar odebrać osobiście?
Tak jest taka możliwość. Trzeba dopisać informację o odbiorze osobistym przy składaniu zamówienia. Zamówione wydruki można odebrać w siedzibie firmy w godz. 09:00-16:00, po wcześniejszym ustaleniu dnia i godziny odbioru.

Czy można przyspieszyć termin realizacji produktu?
Nie ma takiej możliwości. Przy każdym opisie produktu jest podany termin jego realizacji.

Czy paczka wysłana w piątek dotrze do mnie w sobotę?
Nie, paczki zazwyczaj dochodzą do klienta w następny dzień roboczy po wysyłce, w tym wypadku w poniedziałek.

Ile kosztuje przesyłka?
Koszt przesyłki ponosi Sklep Internetowy Wydruki Online. Oferujemy również przesyłkę anonimową (wysyłamy paczkę bez naszych oznaczeń do Twojego Klienta), też Gratis!

Jakie są dostępne formy zapłaty?
Obecnie możliwa jest płatności przelewem w formie przedpłaty na podstawie wcześniej wystawionej i przesłanj faktury, lub płatność przy odbiorze w przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy, jeśli kwota do zapłaty nie przekracza 500 zł brutto.

W jaki sposób przesłać pliki do druku?
Proszę dołączyć plik do wysyłanego e-mailem zamówienia lub wgrać go na nasz serwer ftp. Na nasz adres mailowy możemy przyjać pliki mające nawet po kilkadziesiąć MB, ale zalecane jest aby pliki po wyżej 10MB wgrywać na serwer ftp.

Jakiego typu pliki akceptujecie?
Akceptowane pliki: PDF, CDR (do wer. X4), JPG, TIFF, PSD. W plikach typu CDR oraz PDF wszystkie czcionki powinny zostać przed wysłaniem zamienione na obiekty (tzw. krzywe).

W jaki sposób złożyć zamówienie Online?
Zamówienia proszę przesyłać e-mailem na aders zamowienia@wydruki.gda.pl podając wybrany format, nakład, rodzaj podłoża, rodzaj druku, ilość kolorów oraz sposób wykończenia (w zależności od wybranego produktu) oraz podać dane do faktury i adres na który ma zostać wysłana paczka z zamówieniem. Po otrzymaniu zamówienia oraz pliku do zamówienia, wystawiamy i przesyłamy fakturę. Po otrzymaniu zapłaty lub potwierdzenia zapłaty odsyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.

Jakie są dostępne opcje dostawy?
Zamówienia wysyłamy firmami kurierskimi (UPS, GLS, DPD, SIÓDEMKA, RABEN, DB SCHENKER). Możliwy jest także odbiór zamówienia w naszej siedzibie. Wszystkie opcje są darmowe.

Co jeśli mam problem nie opisany w dziale pomocy?
W takim wypadku zapraszamy do zakładki „Kontakt”. Proszę napisać do nas e-mail z opisem swojego problemu.

PRZYGOTOWANIE DO DRUKU

jak przygotować pliki

TERMINY REALIZACJI

czas dostawy wydruków